12. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů na daňovou reformu

Hlavním cílem bylo zjistit názory a potřeby malých a středních podniků v souvisloti s chystanou daňovou reformou a definovat pozitiva či negativa, která s sebou jednotlivé dílčí změny v rámci reformy přináší.

Metodologie

  • Cílová skupina: Segment B2B firem s více než 25 zaměstnanci s oborem činnosti ve výrobě, obchodu či službách (n=547)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: září 2011


Realizaci sběru dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

 

Výsledky 12. průzkumu AMSP ČR Výsledky 12. průzkumu AMSP ČR (2,11 MB)

Nahoru

AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Reprezentuje zájmy více jak 260.000 podnikatelských subjektů. Má důležité postavení v rámci evropských struktur. Asociace byla založena v roce 2000.