banner_CMZRB_540x60px.png


14. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na podporu exportu malých a středních podniků II.

Hlavními cíli průzkumu bylo zmapovat vývoj objemu exportu za poslední rok v rámci MSP, znalost a hodnocení institucionálního rámce podpory exportu v ČR a hodnocení významnosti podpory exportu ze strany veřejných institucí.

Metodologie

  • Cílová skupina: Exportéři s více jak 10 zaměstnanci a s oborem činnosti výroba, služby, obchod a zemědělství  (n=505)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: 27.1.–2.2.2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

 

Výsledky 14. průzkumu AMSP ČR Výsledky 14. průzkumu AMSP ČR (2,21 MB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2017 »
« červenec »
  Po Út St Čt So Ne
26           1 2
27 3 4 5 6 7 8 9
28 10 Podnikatelská... (Akce)
10. 07. 2017, 08:18 - 10. 07. 2017, 23:59
11 Podnikatelská... (Akce)
11. 07. 2017, 08:19 - 11. 07. 2017, 23:59
12 Podnikatelská... (Akce)
12. 07. 2017, 08:20 - 12. 07. 2017, 23:59
13 Podnikatelská... (Akce)
13. 07. 2017, 08:20 - 13. 07. 2017, 23:59
14 Jednání vedení... (Akce)
14. 07. 2017, 08:21 - 14. 07. 2017, 23:59
15 16
29 17 18 Jednání AMSP ČR –... (Akce)
18. 07. 2017, 08:22 - 18. 07. 2017, 23:59
19 Jednání AMSP ČR s... (Akce třetích stran)
19. 07. 2017, 00:00 - 19. 07. 2017, 14:41
20 Jednání vedení... (Akce)
20. 07. 2017, 08:24 - 20. 07. 2017, 23:59
21 22 23
30 24 25 Jednání vedení... (Akce)
25. 07. 2017, 08:24 - 25. 07. 2017, 23:59
Jednání vedení... (Akce)
25. 07. 2017, 08:25 - 25. 07. 2017, 23:59
26 27 28 29 30
31 31            

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.