AMSP_zlata_koruna.gif

14. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na podporu exportu malých a středních podniků II.

Hlavními cíli průzkumu bylo zmapovat vývoj objemu exportu za poslední rok v rámci MSP, znalost a hodnocení institucionálního rámce podpory exportu v ČR a hodnocení významnosti podpory exportu ze strany veřejných institucí.

Metodologie

  • Cílová skupina: Exportéři s více jak 10 zaměstnanci a s oborem činnosti výroba, služby, obchod a zemědělství  (n=505)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: 27.1.–2.2.2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

 

Výsledky 14. průzkumu AMSP ČR Výsledky 14. průzkumu AMSP ČR (2,21 MB)

Nahoru

AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Reprezentuje zájmy více jak 260.000 podnikatelských subjektů. Má důležité postavení v rámci evropských struktur. Asociace byla založena v roce 2001.