BANNER_oprava.gif

banner_SVB_2016_540x60px.jpg

banner_atc_540x60_final.jpg


15. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů na finanční plánovaní malých a středních firem

Hlavním cílem výzkumu byla analýza postoje SB a SME k problematice finančního plánování a řízení firemních financí v rámci vydefinovaných cílů průzkumu.

Metodologie

  • Cílová skupina: malé a střední podniky - osoba, která má ve firmě na starosti finanční řízení a plánování (majitel, jednatel, finanční ředitel, hlavní účetní) (n=524)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: březen 2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.



Průzkum-výsledky-Finanční plánování a potřeby MSP Plná verze - Průzkum-výsledky-Finanční plánování a potřeby MSP (3,59 MB)
Zkrácená verze výsledků 15. průzkumu Zkrácená verze/tištěná - Průzkum - výsledky-Finanční plánování a potřeby MSP (1,85 MB)

 

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2016 »
« květen »
  Po Út St Čt So Ne
17             1
18 2 3 „Spolupráce ve... (Akce)
3. 05. 2016, 15:47 - 3. 05. 2016, 23:59
4 FAMILY BUSINESS... (Akce)
4. 05. 2016, 12:32 - 6. 05. 2016, 12:32
Industry 4.0 v... (Akce)
4. 05. 2016, 13:32 - 4. 05. 2016, 23:59
Globální Summit... (Akce)
4. 05. 2016, 13:57 - 4. 05. 2016, 23:59
5 6 7 8
19 9 10 11 12 13 14 15
20 16 17 18 19 20 21 22
21 23 24 25 26 27 28 29
22 30 31          

01_MIST__I___EMESEL.png

02_EET.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Reprezentuje zájmy více jak 260.000 podnikatelských subjektů. Má důležité postavení v rámci evropských struktur. Asociace byla založena v roce 2001.