Allmedia_EquaBank_banner_540x60_30_9_B_v2.jpg

15. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů na finanční plánovaní malých a středních firem

Hlavním cílem výzkumu byla analýza postoje SB a SME k problematice finančního plánování a řízení firemních financí v rámci vydefinovaných cílů průzkumu.

Metodologie

  • Cílová skupina: malé a střední podniky - osoba, která má ve firmě na starosti finanční řízení a plánování (majitel, jednatel, finanční ředitel, hlavní účetní) (n=524)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: březen 2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.



Průzkum-výsledky-Finanční plánování a potřeby MSP Plná verze - Průzkum-výsledky-Finanční plánování a potřeby MSP (3,59 MB)
Zkrácená verze výsledků 15. průzkumu Zkrácená verze/tištěná - Průzkum - výsledky-Finanční plánování a potřeby MSP (1,85 MB)

 

 

Nahoru

AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Reprezentuje zájmy více jak 260.000 podnikatelských subjektů. Má důležité postavení v rámci evropských struktur. Asociace byla založena v roce 2001.