AMSP_zlata_koruna.gif

16. průzkum AMSP ČR - Názory malých a středních podniků na inovace a jejich financování

Výsledky nezávislého průzkumu AMSP ČR ve spolupráci s Českou spořitelnou. Hlavním cílem výzkumu byla analýza postoje firem v rámci SME k procesu inovací a jejich roli v podnikání.

Metodologie

  • Cílová skupina: malé a střední podniky, majitelé či jednatelé společností (n=514)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: 9.5.–21.5.2012 


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.



Výsledky 16. průzkumu AMSP ČR Výsledky 16. průzkumu AMSP ČR (2,68 MB)



Nahoru

AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Reprezentuje zájmy více jak 260.000 podnikatelských subjektů. Má důležité postavení v rámci evropských struktur. Asociace byla založena v roce 2001.