BANNER_oprava.gif

remeslnici_540x60_STATIC.jpg

cg2016_banner_540x60_v2_AMSP.GIF



17. průzkum AMSP ČR - Názory malých a středních podniků na jejich potřeby v oblasti bankovních služeb a produktů

Hlavními cíli průzkumu bylo zjistit, které faktory jsou rozhodující při výběru banky, osvětlit kritéria, která ovlivňují rozhodnutí o změně banky, zjistit, jak lze zoptimalizovat služby a produkty bank pro drobné podnikatele.

Metodologie

  • Cílová skupina: Právnické osoby (vyjma živnostníků) ze sektoru drobného podnikání s ročním obratem v rozmezí 10 – 40 milionů  (n=600)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: květen 2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.



Výsledky 17. průzkumu AMSP ČR Výsledky 17. průzkumu AMSP ČR (2,04 MB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2016 »
« červenec »
  Po Út St Čt So Ne
26         1 2 3
27 4 5 6 7 8 9 10 Jednání předsedy... (Akce)
10. 07. 2016, 15:42 - 10. 07. 2016, 23:59
28 11 12 13 14 15 16 17
29 18 19 20 21 22 23 24
30 25 26 27 28 29 30 31

01_MIST__I___EMESEL.png

02_EET.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Reprezentuje zájmy více jak 260.000 podnikatelských subjektů. Má důležité postavení v rámci evropských struktur. Asociace byla založena v roce 2001.