540x60.jpg
banner_AMSP_prosinec14.png
odstartovano.png

18. průzkum AMSP ČR - Značky kvality a jejich vnímání spotřebiteli a podnikateli

Hlavními cíli průzkumu bylo zjistit, jakým způsobem mohou podnikatelé podpořit svůj prodej domácích výrobků využitím ověřených značek kvality, které faktory jsou pro spotřebitele důležité při nákupu zboží a prozkoumat, co lidé chápou pod pojmem kvalita a jak se k takovým výrobkům staví.

Metodologie

  • Cílová skupina: Vzorek české populace nad 18 let (n=521)
  • Výzkumná metoda: formou telefonických rozhovorů s pomocí počítače (metoda CATI)
  • Datum sběru dat: 11.6.–18.6.2012.


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.


Výsledky 18. průzkumu AMSP ČR.pdf Výsledky 18. průzkumu AMSP ČR.pdf (2,01 MB)

 

Nahoru

AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Reprezentuje zájmy více jak 260.000 podnikatelských subjektů. Má důležité postavení v rámci evropských struktur. Asociace byla založena v roce 2001.